INTEGRACIJA
stručna pomoć pri uključivanju u programe redovitog odgoja i obrazovanja
Čl. 85.Zakona o socijalnoj skrbi
Pomoć pri uključivanju djeteta s teškoćama u razvoju ili mlađe punoljetne osobe s invaliditetom u programe redovitih predškolskih ili školskih ustanova (integracija) je socijalna usluga koja se pruža odgajateljima, učiteljima i nastavnicima u predškolskim i školskim ustanovama.
Kako ostvariti pravo na uslugu?
- Roditelj u suglasju sa školom / vrtićem podnosi zahtjev Centru za socijalnu skrb
- Centar za socijalnu skrb šalje zamolbu za pružanjem usluge pomoći i podrške pri uključivanju djeteta u programe odgoja i obrazovanja ( integracija )
- Tim za procjenu potreba pružanja usluge Centra za odgoj i obrazovanje Velika Gorica donosi mišljenje i preporuku o potrebi pružanja usluge
- Centar za socijalnu skrb temeljem pribavljenog mišljenja donosi Rješenje o ostvarivanju prava na uslugu integracije
- Komisija za prijem i otpust korisnika Centra za odgoj i obrazovanje Velika Gorica donosi odluku o prijemu djeteta u program integracije
Cilj: Stručnom podrškom osigurati optimalne uvjete odgoja i obrazovanja djece s teškoćama, sukladno individualnim sposobnostima i potrebama što bliže mjestu stanovanja.
Zadaci:
- pružanje stručne pomoći i podrške odgajateljima, učiteljima i stručnim suradnicima, roditeljima i djeci
- opservacija i procjena odgojno obrazovnih potreba djeteta/ učenika
- praćenje ozračja u razrednom odjelu, procjena osobitosti školskog učenja
- izrada globalnog plana podrške, prilagodba sadržaja i metoda
- pomoć učiteljima u izradi individualnog odgojno obrazovnoh plana
- praćenje napredovanja učenika
- vrednovanje napredovanja djece
- savjetovanje učitelja, roditelja, učenika kroz razgovore, radionice i prezentacije
- svjetovanje asistenata
Krajnji ishodi:
- poboljšana kvaliteta odgoja i obrazovanja djece s teškoćama kroz inkluzivni pristup
- bolji ishodi učenja
- poboljšanje obrazovnih vještina kod učenika
- usvajanje strategija učenja
- razvoj radnih navika
- razvoj samopouzdanja i samopoštovanja učenika
- razvoj odgovornosti
- bolja socijalna interakcija s vršnjacima
- razvoj komunikacije
- zadovoljstvo učenika, roditelja i učitelja
- prevencija institucionalizacije
Provoditelji usluge: Educirani stručnjaci mobilnog stručnog tima
Suzana Babić, dipl. def. soc.ped, učitelj mentor
Ivanka Mijić, dipl. def. soc. ped., stručni suradnik mentor
Irena Šimrak, dipl. soc. rad.
Verica Krajnović, mr. logopedije, savjetnik
Lidija Diminčić, prof. defektolog
Maja Hamilton, prof. defektolog
Ines Ilečić, edu. rehabilitator
Marija Kirinić, dipl. defektolog- učitelj razredne nastave
Draginja Vukušić, prof. def. logoped
Vesna Tišljar, prof. def. logoped
Nikolina Vučković Barišić, prof.def.
« Veljača 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Korisni linkovi | ![]() |
Poveznice | ![]() |